fredag 29. juli 2011

Liten veske


Ja, her er det litt framdrift på ulike arenaer. Vi har planta noen tuer med stjålet blomster, de kommer fra veikanten hist og pist, så eg har ikkje så veldig dårlig samvittighet. Tuene er altså planta på taket vårt. Så får vi sjå om dei kjem seg. Har sydd ferdig ei lita veske. Handtakene har eg plukka av nokre handleposer. Synest det var litt kult :-) Ellers har eg sydd en haug med koppebrikker som venter på å bli lagt lukkekant til. No blir det ein liten pause fra min kant, men kjem tilbake. Da skal eg ta nokre bilder av alt som er ferdig. Håper du har fine dager fylt med omsorg og ettertanke. Varme klemmer til dere alle!

3 kommentarer:

  1. Se der ja! Kjempefin ble den ;) og feilen er rettet ser jeg ;)
    Ha ei fin helg

    SvarSlett
  2. Hei.
    Velkommen med ny blogg. Kjekt og følge med på alt du tryller fram.
    Og så har du så mye fristende stoffer i butikken din, at ei sygal dame kan bli tullerusk av utvalget.
    Ha ei ny fin uke:)

    SvarSlett
  3. Artig at du også har startet med blogg. Er ofte i butikken din og "snoper", og nå har jeg lagt meg til som følger.

    SvarSlett